Обмін і повернення.

Повернення і обмін товарів здійснюється відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». 

1. ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН товару належної якості:

  • Повернення / обмін товарів належної якості здійснюється відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». 
  • Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  1. Товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, плям і т.п.
  2. Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка.
  3. Збережено всі ярлики і заводське маркування.
  4. Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  5. Зворотня доставка товарів належної якості, а також заміна на інший товар здійснюється за рахунок покупця кур'єрською службою «Нова пошта».
  6. Заміна відбувається тільки після отримання та перевірки товару.
  7. Повернення коштів здійснюється протягом 7-ми робочих днів. 

 

Компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості:

Товар належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну (згідно із Законом «Про захист прав споживачів»)
 Не підлягають поверненню та обміну такі категорії товарів:

  • Шапочки для плавання 
  • Беруші для басейну
  • Затискачі для носа 


 

2. ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН товару неналежної якості:  

Покупець може повернути / обміняти неякісний товар:

  • якщо його недоліки виникли протягом встановленого гарантійного строку з вини виробника; 
  • надано документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну);
  • заповнене заяву на повернення / обмін.

Згідно ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: 

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору , має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач має право за своїм вибором пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час покупки. 

Зворотня доставка товарів неналежної якості, а також заміна на інший товар здійснюється за рахунок продавця кур'єрською службою «Нова пошта».

Заміна відбувається тільки після отримання та перевірки товару.

Повернення коштів здійснюється протягом 7-ми робочих днів.